Гарантії

Одне з типових питань, які можна почути від замовника: «Яка у вас гарантія на сталеві двері?»

При цьому питання, при всій простоті, насправді дуже складне.

Спробуємо розібратися.

У рекламі, якою рясніють усі хоч трохи що стосуються будівництва видання, практично в кожному оголошенні про сталеві двері можна побачити досить великий і акцентований напис: «Гарантія — ... років». При цьому чим дрібніша фірма, тим термін гарантії більший. Безапеляційні заяви — 5, 10 років... проскакує навіть довічна гарантія...

Зрозуміло, що сталеві двері – це виріб, який ставиться не на рік. І замовника хвилює питання, хто прийде до нього на допомогу, якщо, не дай Боже, щось трапиться. Тому і «клюють» довірливі споживачі на гучну рекламну заяву, не звертаючи уваги на те, що фірма навіть назви часто не має. Замість назви можна побачити: "на базі оборонного підприємства", "станкозавод", "завод металоконструкцій" або просто "від заводу виробника". Тут перша «засідка» — подумайте, чи можна серйозно ставитися до фірми, яка не має назви, а контактні телефони змінюються кожні півроку? Чи знайдете Ви потім таку фірму, а якщо і знайдете, чи зможете пред'явити претензії?

Тепер розглянемо інший тип фірм: тих, хто гарантує залежно від комплектації. Як правило, це великі фірми з відомим ім'ям, зі своїм виробництвом та з окремим гарантійним відділом. Ризик, що подібна фірма завтра «випарується» невелика, та й турбота про чесне ім'я не дає розслабитися. Подібні фірми, у тому числі й наша, підходять індивідуально до різної комплектації та залежно від неї формують гарантійні терміни.

Конструкція наших дверей розроблена таким чином, щоб вона могла служити довго. Встановивши якось наші двері, Ви можете забути про будь-які проблеми. Наша компанія надає клієнтам гарантію на двері та обробку - 6 років, на замки від 6 місяців до 2 років, залежно від фірми виробника замків.

І на завершення наведемо кілька відповідей на типові питання:

Через деякий час після покупки дверей я вирішив поміняти циліндр у замку, наприклад, через втрату ключа. Очевидно, що за циліндр мені треба буде заплатити:) але, чи обов'язково його купувати у «Сталевих Дверей» (щоб не втратити гарантію)?

Купувати необов'язково, але бажано. На куплений у нас циліндр буде окрема гарантія, крім того, наш циліндр точно підійде за розмірами, а це важливо

Я можу впоратися із заміною сам, справа не хитра, але в цьому випадку я втрачаю гарантію, отже, заміну має зробити ваша сервісна служба.

Абсолютно вірно. Тут політика проста - Ви купуєте тривалий сервіс, але доводиться слідувати його правилам.

Які «регламентні» (типу ТО) роботи треба проводити з дверима та з якою періодичністю?

У принципі нічого робити не треба. Ну, пил можна вологою (не мокрою) ганчіркою стерти... У принципі, можна петлі змастити, якщо бруд при ремонті потрапив (не соняшниковою олією, звичайно :)). А так всі питання через сервісну службу.